L’Ajuntament fa un balanç molt positiu de Sant Magí 2014 per la massiva participació ciutadana que ha tingut, especialment als actes més tradicionals. La tinent d’alcalde de Cultura i Festes, Begoña Floria ha explicat que enguany les festes han estat un èxit en quant a organització i bona convivència. Ha assegurat que els actes més tradicionals s’han complementat amb les propostes més innovadores i festives. Diu que aquest Sant Magí ha consolidat les activitats de la Imaginada al Camp de Mart i el Festival de l’AMT als Jardins de la Tabacalera. L’arribada de l’aigua de Sant Magí de la Brufaganya ha estat un dels actes tradicionals més multitudinaris amb milers de persones al carrer dijous passat per rebre l’aigua.

Floría destaca especialment la Diada Castellera del dia de Sant Magí. A més, la jornada es va desenvolupar sense incidències i amb el bon funcionament del nou dispositiu sanitari establert. També indica que la durada va ser ajustada, puntual i va aportar dinamisme a la jornada.

 

Els tres grans espectacles d’aquest Sant Magí: Melendi a la TAP, el Ballet Nacional de Rússia i La Fuerza del Destino al Camp de Mart han convocat un gran nombre de públic. Un any més, la remullada i les revetlles de la nit del dia 18 i els actes més tradicionals han estat àmpliament seguides pels tarragonins, sense incidents a remarcar.