L’Ajuntament de Tarragona ha lliurat els Diplomes al Mèrit Cívic a quatre entitats que treballen amb persones discapacitades i a Jaume Marí, en nom dels treballadors i voluntaris de la Muntanyeta.
L’Associació Aurora, la Fundació Estela, el Club Vaixell que tot just enguany compleix mig segle de vida i Topromi han estat distingides per la seva labor en un acte que ha omplert de gom a gom el saló de plens del consistori tarragoní.
El Director General de la Muntanyeta,Jaume Marí, ha renunciat a rebre el reconeixement a títol personal i ha volgut que sigui per a tots els professionals i voluntaris de l’Escola d’Educació especial que gestiona l’Associació de Paràlisi Cerebral.
L’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, ha explicat que totes les entitats distingides s’han convertit en part indispensable de la societat tarragonina.
Una emocionada Josepa Martín del Club Vaixell agraïa el treball de tots mentre que Mari Paz Baena de Topromi mostrava la seva satisfacció per la feina feta.
La consellera de Serveis a les Persones Ana Santos ha estat l’encarregada de glossar la figura de cada entitat distingida.
L’Ajuntament distingeix entitats que treballen amb persones de ‘capacitats diferents’
