La campanya ‘Braçalets d’Esperança 2025’ té com a objectiu unir el món de l’esport en la lluita contra el Càncer i sensibilitzar la ciutadania.
Diversos clubs del territori s’han unit amb l’Associació Contra el Càncer a Tarragona per sensibilitzar la societat i millorar la qualitat de vida de les persones que pateixen aquesta malaltia.
Els dies 31 de gener, 1 i 2 de febrer, els esportistes lluiran un braçalet verd com a símbol d’esperança, solidaritat i suport. Fede Adán, president de l’Associació Contra el Càncer a Tarragona ha expressat que necessiten la complicitat de tota la societat.
A la demarcació de Tarragona hi ha més de 6000 casos anuals. Donades les dades i en el marc del Dia Mundial Contra el Càncer, l’associació ha volgut posar el focus en unir esforços, i en aquest cas, en l’àmbit esportiu. Per aquest motiu, han impulsat per segon any consecutiu, la campanya ‘Braçalets d’Esperança 2025’. Volen alabar les forces per aconseguir una taxa de supervivència del 70% abans de 2030.
Fins ara, s’han adherit a la iniciativa el Gimnàstic de Tarragona, el Club Bàsquet Tarragona, el Club Vòlei Sant Pere i Sant Pau, l’Associació Deportiva Torreforta, el Club Bàsquet Valls, el Club Bàsquet Salou, el Reus Deportiu Hoquei, el CF La Pobla, el Reus FC Reddis, el FC Tarraco, el Club Futbol Sala Vandellòs, el CF Ulldecona, el Club Joventut Ulldecona (seccions de bàsquet i tenis taula), el FC La Sénia, l’Associació Esportiva La Sénia i el FC Atlètic de Valls.
En els pròxims partits de competició portaran el braçalet verd representant a l’Associació i als milers de malalts. Amb aquesta acció, pretenen augmentar el diàleg i l’atenció social respecte a la malaltia.
Més enllà de l’acte conjunt de portar el braçalet, en diferents clubs també es faran actes concrets, com per exemple, les donacions solidàries en dies de partit.
- L’Ajuntament i la Via T organitzen el Concurs d’Aparadors Especial Carnaval
- Dani Vidal: ‘El mercat de fitxatges ha estat satisfactori’
- El TSJC denega les mesures cautelars demanades per Paprec contra l’adjudicació del contracte de la brossa
- La segona edició del Mamapop ha aconseguit recaptar 30.876 euros
- Roba una cartera i fa compres per valor de 60 euros en un estanc de Tarragona