L’Ateneu de Tarragona organitza una nova setmana cultural per celebrar els vint-i-cinc anys de la seva fundació.
Aquest mateix dijous, a les vuit del vespre, s’inaugura una exposició que repassa la trajectòria de l’Ateneu a través de pòsters i editorials del butlletí que l’entitat publica des del 1989.
El proper dilluns es pronunciarà el pregó a càrrec d’Albert Vallvé, soci honorífic de l’Ateneu.
Dijous 15, es pronunciarà una conferència sobre Jordi Català i grup paper de Tornasol on s’analitzarà els inicis de la música en català a Tarragona.
Divendres, a partir de les nou del vespre, en el marc del sopar de gala, s’atorgaran les insígnies de mèrit i medalles anuals.
Entre els guardonats es troben Maria Mercé Martorell i l’alcalde Josep-Fèlix Ballesteros.
D’altra banda, l’antiga Audiència acollirà un festival per la pau conjuntament amb el Rotary tarragona que pretén recaptar fons per lluitar contra la polio. Serà dissabte a les set de la tarda.
El president de l’Ateneu de Tarragona, Jordi Freixa, assegura que l’entitat està considerada com un dels ateneus més importants de Catalunya.
La setmana cultural també inclourà actes com cursos de zumba, concerts, una edició especial del Niu d’Art o el tradicional cantada d’havaneres de l’ateneu prevista per dissabte.