Arriba com sots campionat de Catalunya absoluta i tambe en el segon lloc de l’ estatal en la seva categoria, aquest registres han portat a que la federació espanyola d’ atletisme s’ hagi fixat en la jove esportista de casa nostra.
Pere Valls directiu de la secció de atletisme del Nàstic parla de just premi el que han tingut amb Centella incorporant- la a l’ equip estatal.
Va a un cita que per edat no tindria encara que participar. Valls en destaca la progressio de l’ atleta local i la notable feina que fa en aquest sentit el seu entrenador
no és el primer cop que el Nàstic es veu beneficiat amb convocatòries. Irene Menéndez velocista en els 400 metres va ser la darrera en ser convocada per la federació per una cita internacional
la cita per Laura centella i en els 400m és a partir de aquest dijous a Hongria.