L’EMT comença obres de millora al Centre d’Atenció al Client de l’estació d’autobusos de Tarragona.
Els treballs comencen aquest mateix dimarts.
Les obres de millora del Centre d’Atenció al Client Tarraco, ubicat a l’estació d’autobusos, tenen
un període d’execució d’un mes i mig.
Un dels principals treballs que es duran a terme és l’ampliació de l’oficina i la instal·lació d’un gestor de torns que permetrà atendre millor les necessitats dels usuaris distingint entre recàrregues, informació, targetes i altres sol·licituds. D’aquesta manera, també es millorarà la qualitat dels llocs de treball del personal.
Mentre durin els treballs l’EMT habilita, a la mateixa estació d’autobusos, tres punts d’informació orientats a atendre les gestions de les persones usuàries.
L’objectiu és el de dotar els centres d’atenció al client amb millors
mitjans per a una atenció més còmoda, ràpida i eficaç a les persones usuàries.
L’EMT comença obres de millora al Centre d’Atenció al Client de l’estació d’autobusos de Tarragona
Comencen avui i s’allargaran un mes i mig