L’EMT ha renovat la certificació del Sistema de Gestió de la Qualitat orientada a la satisfacció dels usuaris i a la gestió de processos.

Aspectes com ara la gestió eficient, l’anàlisi del context en què l’empresa desenvolupa la seva activitat i la consideració dels riscos i oportunitats associades, han estat alguns dels paràmetres avaluats. Així mateix, l’adopció de millores contínues en la prestació del servei faciliten la integració d’altres aspectes de caire ambiental, enfocats a la seguretat i salut en el treball o la responsabilitat social corporativa de l’empresa.

També s’ha renovat la certificació segons la norma específica per al transport públic que proporciona directrius per assolir la qualitat en la prestació del servei, amb la finalitat de satisfer les expectatives dels usuaris i usuàries. Els criteris d’aquesta norma s’han aplicat a totes les línies i en àrees com l’accessibilitat, informació, temps, atenció al client o impacte mediambiental.

En paraules de Jordi Fortuny, president de l’EMT “com a servei públic essencial enfoquem les nostres actuacions en un marc d’una millora contínua que garanteixi la màxima qualitat del transport urbà”.