El grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat ha obert una intensa campanya de promoció als principals destins culturals de Llatinoamèrica. Amb la col.laboració de Turespaña i a través de diferents ambaixades i consolats espanyols es donarà a conèixer en països com l’Argentina, Xile i Perú.

La campanya complementa altres accions de màrqueting i promoció desenvolupades prèviament aquí.

La iniciativa s’inclou en el Pla Operatiu de Turisme 2014, que aposta per mantenir la presència internacional de les 15 ciutats patrimoni a les fires més importants del món. Es treballa a Europa, a Amèrica del Nord, al Japó i ara també a Llatinoamèrica. A més, enguany el Grup farà especial incidència amb els països emergents del Brasil, Índia, Xina i Rússia.

El Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat és una associació sense ànim de lucre creada l’any 1993 amb l’objectiu d’actuar de manera conjunta en la defensa i promoció cultural i turística de les 15 integrants i entre les qual està Tarragona.