Amb l’objectiu d’activar l’hostaleria i potenciar el consum de productes de quilòmetre zero, la segona edició de l’Arròs Mariner de Tarragona arriba el proper 16 d’abril i s’allargarà fins al 2 de maig. Després d’uns mesos complicats pel sector de la restauració, esperen que aquestes jornades serveixin per apropar nous clients als seus negocis.

Aquest any, les jornades gastronòmiques constaran de menús i hi participaran un total de 25 restaurants.

El president del Port de Tarragona, Josep Maria Cruset, ha manifestat la importància d’afavorir l’àmbit de l’hostaleria i ha posat èmfasi en que l’activitat gastronòmica també forma part del benestar i la salut emocional.

D’altra banda, el president de l’Associació Empresaris Hostaleria Tarragona Ciutat, Javier Escribano, ha apuntat que les jornades ajudaran a omplir els restaurants i ha assegurat que l’hostaleria es tracta d’un sector segur.

Escribano es mostra positiu davant el creixent nombre de participants respecte l’any passat i exposa que les jornades gastronòmiques també serviran per promocionar el Port de Tarragona, la ciutat i el seu turisme.