Les matèries perilloses no circularan pel túnel del Coll de Lilla. Així ho desaconsellen els informes tècnics del Ministeri i la solució és que aquests camions segueixin passant pel traçat actual, amb algunes millores. De fet, l’Associació Empresarial Química de Tarragona és partidària d’arranjar algunes corbes a l’N-240 per fer més segura la circulació dels vehicles en aquest punt del territori.
Ho ha explicat el subdelegat del Govern a Tarragona, Joan Sabaté, en la mateixa entrevista a Tarragona Ràdio. Diu que estan pendents d’una modificació del projecte i que s’enllesteixin els tràmits corresponents. Segons Sabaté, les obres al túnel del Coll de Lilla es podran activar en qüestió de setmanes.
Joan Sabaté ha criticat la manca d’inversions de l’executiu del PP en els últims anys pel que fa a la nostra demarcació i sosté que, per ell, l’A-27 és una autovia fonamental i necessària. Pel que fa al Corredor Mediterrani, espera que en pocs mesos ja es posi en servei el tram Vandellòs-Tarragona, tot i que no hi posa data. Detalla que segueixen les proves de seguretat un cop finalitzades les obres.