Atreure veïns de les localitats de l’entorn i que perdin la por a aparcar al centre de Tarragona.
Amb aquest objectiu l’Ajuntament engegarà una campanya de promoció de les noves tarifes dels aparcaments municipals i que han entrat en vigor aquest dijous.
La novetat més destacada és una reducció de gairebé el 60% per estacionar el cotxe tot el dia en qualsevol dels vuit pàrquings que gestiona el consistori. En concret, s’ha passat dels 12,6 euros que costava fins ara als 5,5 euros que es pagarà amb els nous preus rebaixats. La tarifa nocturna és manté i puja molt lleugerament el preu per minut.
Per donar a conèixer les noves tarifes, l’empresa Aparcaments Municipals de Tarragona ha decidit renovar la imatge corporativa dels equipaments. Aquesta setmana es començarà a incorporar una nova cartelleria i diferents elements gràfics a les entrades dels pàrquings.
El conseller d’Estratègies de Ciutat, Alejandro Fernández, ha recordat que la rebaixa dels preus era un compromís electoral i una aposta clara i consensuada del govern municipal. Diu que estan convençuts que la mesura farà millorar els nivells d’ocupació dels aparcaments. Segons Fernández, la prioritat és atreure més gent i que el pàrquing deixi de ser un estigma.
La campanya de promoció de les noves tarifes arribarà a localitats com Torredembarra, Valls o Vila-seca. Fernández ha reconegut que estan en converses per poder aplicar la tarifa unificada al pàrquing del Mercat, gestionat per Espimsa.
Els vuit pàrquings ja hauran renovat la imatge el 20 de setembre.