Des d’aquest divendres i fins l’11 de maig hi haurà en marxa la sisena edició del Tarragona dTapes, amb 45 locals participants distribuïts per la Part Alta, el centre i el Serrallo. La principal novetat és l’eliminació dels segells, és a dir, no hi haurà Tapejador d’Or, però es potencia l’aplicació per smartphones i les xarxes socials, així com la incorporació de cerveses Moritz.

Aquest canvi en el patrocinador ha generat una certa polèmica fins el punt que, durant aquests mateixos dies, el dTapes conviurà amb una ruta alternativa: el Tarraco Tapes, organitzada per Damm. Hi prenen part 52 bars i restaurants, i les racions amb beguda valen 2,40 euros, deu cèntims menys.

El president de la Cambra de Comerç de Tarragona, Albert Abelló, ha tret ferro a aquesta situació i ha animat la ciutadania a sortir al carrer i triar qui està oferint una major qualitat amb les degustacions servides. 

El tret de sortida simbòlic s’ha fet aquest divendres al matí amb la premsa en un acte al restaurant Barhaus. Hi ha assistit l’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, que ha destacat la consolidació de la iniciativa gastronòmica que lidera la Cambra. 

L’aplicació per a telèfons mòbils ja registra un alt volum de descàrregues.