L’Espai Jove Kesse estrena cuina reformada. Ho fa en el marc del Cicle «Entre receptes i consells», a càrrec de la influencer Daniela Rodié. El cicle començarà el 8 de maig i s’allargarà fins al 16 de juny.

El Cicle «Entre receptes i consells» començarà el pròxim 8 de maig. Els tallers aniran adreçats a joves d’entre 18 i 35 anys. Els joves tindran l’oportunitat de cuinar mentre estableixen una conversa amb consellers de l’Ajuntament de Tarragona. L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales ha expressat que volen crear espai de diàleg, més enllà que els joves adquireixin coneixements sobre la cuina i la gastronomia, Viñuales diu que d’aquesta manera, es podran apropar als joves d’una forma divertida i podran crear sinergies.

Els tallers aniran dinamitzats per Daniela Rodié. La influencer de receptes de cuina vol que els tallers serveixin perquè els joves puguin aplicar en el seu dia a dia, la cuina saludable.

D’altra banda, l’espai Jove Kesse ha reformat la seva cuina. Ho ha fet en el marc del cicle de tallers de cuina. Per a participar-hi caldrà inscripció prèvia. Les inscripcions s’obriran a partir del 26 de març.