L’Ibersol CBT ha caigut davant del Mataró al Serrallo en un final ajustat en el que l’actuació arbitral ha estat determinant, amb algunes decisions arbitrals molt qüestionables que han arribat en moments clau de l’últim quart que han tallat la reacció dels tarragonins davant d’un Mataró que ha portat la iniciativa durant bona part del partit. Els del Serrallo, amb Ousmane Ndour i David Fernández com a jugadors més inspirats, han tornat a estar desencertats en els llançaments de camp davant d’un Mataró que, liderats per Juanola, han sabut portar la dinàmica al seu terreny per acabar emportant-se la victòria.
Adri duch va resultar fonamental pels tarragonins gracies al seu encert anotador i va portar a una reacció que no va ser definitiva per certes polèmiques decisions arbitrals amb una falta molt dubtosa i dues tècniques que treien del partit a l’entrenador local.
El mateix tecnic del CBT Toni Laramona fugia de parlar dels arbitres , li donava rabia haver perdut, tenint a tocar la victòria però es mostrava orgullós del caràcter mostrat pels jugadors
ara l’ entrenador diu que cal donar un pas endavant i mostrar la mateixa imatge fora de casa, la primera prova per a estrenar- se com visitant serà en el derbi contra el Salou-