L’Ibersol CBT espera acabar la temporada en la lluita per l’ascens. L’objectiu inicial no era aquest, ja que la plantilla ha canviat radicalment i la idea de joc, tot i mantenir l’entrenador, era una altra. Tanmateix, un gran inici de la temporada ha fet que el club no amagi que han de mirar cap amunt.
Ho ha afirmat una veu autoritzada del vestidor com és el capità, Dani Tugores. És un dels jugadors que segueix de la temporada passada, on els blaus estaven a LEB Plata. També hi va ser l’any 2019, quan l’equip va caure a Algeciras en la fase final per l’ascens a aquesta categoria. Deixa clar, en declaracions a Tarragona Ràdio, que es vol treure el mal sabor de boca aquest any i ser ambiciosos per pujar de categoria.
El balear està a la seva cinquena temporada a l’equip blau. Personalment, comenta que es veu al millor nivell des de que va arribar. Aquest any és el tercer en anotació amb 109 punts en total i el primer repartint assistències amb 32. En quant a valoració, el paràmetre que millor explica les contribucions dels jugadors, és el segon amb 130, just per darrere d’Orion. Tugores comenta que està content a Tarragona.
El pròxim partit del CBT serà un duel d’alçada, ja que reben al tercer classificat, El Olivar. L’equip està empatat a 18 punts amb els del Serrallo.