L’incendi d’un camió de taronges talla l’AP-7 al Vendrell (Baix Penedès) en sentit nord i hi ha retencions de més de 5 quilòmetres. L’avís s’ha rebut a les 6.03h i hi ha Bombers treballant al lloc, al punt km 220. Les grues estan activades a l’espera de l’extinció de l’incendi. Hi ha més de 5 quilòmetres de retencions i el trànsit es desvia per la C-32.

El Servei Català de Trànsit recomana com a ruta alternativa la C-32 (peatge)+C-15 per tornar a l’AP-7 o també l’N-340. En paral·lel, els Bombers treballen en un altre camió incendiat al punt km 205. En aquest cas l’avís és de les 23.15h d’aquest diumenge i l’incendi manté un carril obert a l’AP-7 a Castellet i la Gornal (Alt Penedès) en sentit nord.

Segons Trànsit, la càrrega del camió són pèl·lets de fusta, que triguen molt a apagar-se. Així, tot i que les grues estan activades no podran actuar fins que es pugui extingir del tot el foc de la càrrega.