The maximum number of views of this element is reached.
Please contact the webmaster to enable unlimited views.

Els alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut Martí Franquès s’han convertit, aquest dilluns, en eurodiputats del Parlament Europeu. A primera hora del matí, els participants s’han dividit en quatre comissions diferents: canvi climàtic i medi ambient, educació, cultura i esports, valors i drets i transformació digital.

S’han debatut i treballat temes al voltant de l’agenda digital, educació, cultura, valors i llibertat, amb propostes relacionades directament amb drets fonamentals, com és el cas de la proposta de l’alumna Lucia Merino, que anava de la mà amb el dret a l’habitatge. Ha estat una bona oportunitat pels alumnes del centre d’aprendre l’ofici i de conèixer l’efectivitat dels ens europeus, des de la visió del director de l’Institut Martí i Franquès, Jordi Satorra.

Les propostes de resolució votades a la simulació de sessió Plenària seran introduïdes al web de la Conferència Sobre el Futur d’Europa. Un cop a la plataforma, les idees es recopilaran, analitzaran i supervisaran, per tal que acabin alimentant els debats celebrats als panells de ciutadans europeus i als plens.