L’Institut Municipal de Serveis Socials de Tarragona es renova. La institució ha decidit millorar les seves instal·lacions per a la facilitat dels usuaris. Entre les noves mesures, destaca la simplificació en un únic telèfon de tots els serveis disponibles.
En aquest sentit, la consellera de Serveis Socials i presidenta de l’IMSST, Inés Solé, diu que aquesta renovació té com a objectiu buscar una major eficàcia i empatia cap a aquests tipus de serveis:
Per la seva banda, la coordinadora de l’IMSST, Pat Velilla ha comentat com serà a partir d’ara el procediment d’atenció als ciutadans en les trucades i quines són les passes que els ciutadans hauran de seguir:
Per a la web, s’ha reestructurat per a tenir un major enteniment i s’ha posat l’accent en la necessitat de l’usuari que consulta. A més, s’utilitzaran les xarxes socials per a l’explicació dels àmbits de treball i s’incorporarà una gamma cromàtica específica per a cadascun dels principals serveis d’atenció.