Tret de sortida al Tarragona dTapes.
La iniciativa gastronòmica que impulsa la Cambra de Comerç enceta la seva setena edició, que s’allargarà fins el 10 de maig.
Un total de 57 establiments se sumen a la ruta de tapes, que registra el rècord de locals participants, com sempre, distribuïts entre Part Alta, centre i Part Baixa/Serrallo.
Com a novetat, es recupera el TapaNuit, amb cinc propostes i, a més, per primera vegada hi haurà un premi específic al millor còctel. També es reforça i millora l’APP, amb què es podrà votar les tapes que més agradin i consultar tota la informació relacionada.
Així, 52 restaurants prenen part en aquesta nova edició del dTapes, que també manté els preus. Degustació més beguda costa 2,5 euros, un euro més en el cas dels còctels nocturns. Andreu Suriol, president de la Cambra, recorda la vessant solidària de la iniciativa.
Andrea Muñoz, del restaurant Barhaus, diu que el Tarragona dTapes els és molt útil en termes de promoció.
Cerveses Moritz i el celler Covides i el seu Molí de Foc tornen a apostar i són els principals patrocinadors.
També es mantenen els premis als restaurants amb les tres forquilles de plata i la d’or, al guanyador de la ruta. A banda, es reconeixerà la tapa millor valorada pel seu maridatge amb cervesa.