powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

La delegació tarragonina de Mans Unides recapta 232.000€ durant el 2021 i recupera nombroses activitats presencials.
Les xifres de la darrera campanya situen l’ONG en números similars als aconseguits abans de la crisi del 2012.
Més d’un 85% de les donacions corresponen al sector privat i, ‘daquestes, la majoria són provinents d’herències o llegats que els ciutadans cedeixen a l’ONG.
Els ingressos es destinaran als tres projectes que centren els esforços de l’ONG a la demarcació i que donen suport a dones refugiades a Tel Aviv, ajuden a potenciar el conreu local en diverses comunitats d’Hondures i millorar la seguretat alimentària a famílies camperoles d’Uganda.
En una entrevista a Tarragona Ràdio, la subdelegada de Mans unides a Tarragona, Teresa Feliu,
diu que el 2021 ha estat un any difícil encara marcat per la pandèmia però també ha servit per resorgir més mostres de solidaritat.
Feliu explica que a la demarcació s’han recuperat nombroses activitats presencials que ja es feien amb èxit abans de la pandèmia com la Marxa de la Solidaritat o els sopars de la fam a les parròquies.
A tot l’Estat, Mans Unides va ingressar més de 50,8 milions d’euros, un 20% més que en l’exercici anterior, adreçats a donar suport als
474 projectes en 51 països.