El Nàstic paga cares les seves errades puntuals en defensa que taquen la lluita i entrega davant un Deportivo que s’emporta els tres punts del Nou Estadi (1-3)
Nova derrota del Nàstic, en aquesta ocasió davant el Deportivo de la Corunya al Nou Estadi de Tarragona. El resultat, que dins de la lògica podia entrar en els pronòstics per les diferències abismals entre una entitat i l’altra, té un sabor més amarg tenint en compte que l’equip s’ha avançat en el marcador i que s’ha deixat remuntar cometent errades molt puntuals que els gallecs han sabut aprofitar a la perfecció per endur-se el triomf cap a casa.
Bon Nàstic amb punts negres
Els grana saltaven a la gespa plagats de baixes i amb la consigna habitual: pressionar ben amunt i marcar amb intensitat al conjunt rival. El Deportivo complia amb el guió previst de tenir el domini de la pilota, marcar el ritme del joc i conduir molt l’esfèric pel centre del camp. Tot i la teòrica superioritat del Depor, el primer en avisar ha estat el Nàstic. Una centrada des de la banda dreta arribava a peus de Tete Morente dins de l’àrea en el minut 14. El xut de l’extrem acabava amb un rebuig a la frontal per un Rocha que ha obligat al porter Jiménez a lluir-se per evitar l’1 a 0.
Els gallecs només han tardat tres minuts a respondre amb una jugada semblant. Un canvi de joc d’esquerre a dreta ha acabat amb la pilota per un Simón que, dins de l’àrea, ha cedit l’esfèric al centre per trobar una rematada desviada de Moreno. Els de Natxo González s’han animat, Becerra agafava una bola morta dins de l’àrea després d’una perillosa centrada de Gil i no ha estat fins al minut 25 quan s’ha inaugurat el marcador.
Tete reventa l’escaire i Quique empata ràpid
Un dels gols de la jornada ha arribat gràcies al peu dret de Tete Morente. El grana ha engaltat un xut des de la frontal, enviant l’esfèric a l’escaire esquerre de Jiménez. La pilota ha entrat amb tal potència que després de tocar el travesser i el pal, aquesta ha botat a terra i quasi no ha arribat a tocar la xarxa. Amb el gol de Morente, els grana han gaudit d’una bona ocasió per ampliar diferències. Uche rebia una pilota dins de l’àrea però el seu xut marxava alt.
El Nàstic gaudia de la millor versió però quan ha comès una errada en defensa, el Depor li ha fet pagar. Una acció pel centre ha acabat amb un potent xut de Fernández. Becerra ha rebutjat però ningú cobria un Quique que, a plaer, ha enviat la pilota al fons de la porteria.
El Deportivo culmina la remuntada en el segon temps
L’ofici i la qualitat del Deportivo s’han imposat en el segon temps. La qualitat gallega ha decantat la balança, combinant grans assistències amb millors definicions acompanyades de badades defensives. Els deportivistes anotaven l’1 a 2 en el minut 68 després d’una combinació de diferents jugadors que ha acabat amb una centrada de Saúl per a què Quique rematés sol sobre la línia de gol. Tot i que el Nàstic no ha perdut la cara al matx, intentant trobar el gol de l’empat amb més cor que cap, aquest no ha arribat.
Si que ho ha fet el gol de la sentència gallega. Michael Santos, que acabava d’entrar en el terreny de joc, rematava de cap una nova centrada de Saúl des de la banda esquerra. Amb aquest resultat, el Nàstic tanca la jornada en la penúltima posició amb només cinc punts, a un de sortir de les places calentes de la taula. La pròxima cita nastiquera, diumenge vinent a les 20.00 hores al camp del Cádiz.
FITXA TÈCNICA
Gimnàstic
Becerra, Figueras, Arzo, Cadamuro, Abraham, Fali, Rocha, Coris (Dumitru 80′), Tete (Brugui 83′), Uche (Suárez 71′) i Barreiro
Deportivo
Jiménez, Simón, Duarte, Marí, Saúl, Mosquera, Vicente (Santos 84′), Moreno, Gil, Quique i Fernández (Cartabia 75′ (Bergantiños 80′))
Gols
1-0 / Morente (25′)
1-1 / Quique (32′)
1-2 / Quique (68′)
1-3 / Santos (85′)
Targetes grogues
Per al local Tete (78′) i per als visitants Fernández (56′), Saúl (70′) i Duarte (71′)
Àrbitre
Víctor Areces Franco, del col·legi asturià
Incidències
Matx disputat al Nou Estadi de Tarragona corresponent a la jornada 7 de Segona Divisió amb la presència de 5.790 espectadors