Mercats de Tarragona instal·larà 11 tòtems interactius de cartelleria digital i un control de fluxos de persones.
S’ubicaran a l’interior i entorn del Mercat Central, així com en diferents àrees comercials de la ciutat.
Les pantalles permetran obtenir informació demogràfica anònima sobre la tipologia de persones que veuen el seu contingut.
Pel que fa al sistema de control de fluxos de persones, aquest s’ubicarà a l’interior del Mercat Central i al Mercat de Bonavista i permetrà conèixer dades
detallades dels moviments i aforament de persones als recintes comercials.
És una de les accions del projecte Tarragona Centre Comercial Obert, finançat per la Unió Europea amb fons Next Generation.
Els sistemes de cartelleria digital interactiva i de control de fluxos de persones
han sortit a licitació aquest dilluns.
La presidenta de Mercats de Tarragona i consellera de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan, ha destacat la rellevància d’aquestes dues accions:
“el projecte Tarragona Centre Comercial Obert continua el seu desplegament progressiu a la ciutat. El sistema de cartelleria digital i el de control de
fluxos permetran no només conèixer amb més detall el públic objectiu del teixit comercial, sinó que també volen ser eines que estiguin a disposició
i ajudin el petit comerç. Les pantalles estan pensades perquè el comerç local pugui descobrir-les i disposar en el futur d’un canal comunicatiu addicional
i efectiu per arribar al seu públic. Per exemple, amb elles podran saber quin producte agrada més, a quines hores del dia hi ha més afluència de persones,
o quina tipologia de públic té més simpatia pels seus productes”.