La professionalitat de la plantilla i sentir els colors ha estat clau per assolir la permanència. Molt clar ha estat un dels capitans de la plantilla com és Mossa.

El del Puig que al igual que la resta de la plantilla del Nàstic ja està de vacances ha destacat el compromís dels jugadors com a clau per haver aconseguit mantenir-se al futbol professional.

Mossa, diu que aquest equip sempre s´aixecat aquesta temporada, quan va marxar Vicente Moreno en que l´equip només havia sumat 16 punts en 19 jornades i estava a 6 punts de la salvació. Desprès en la derrota a Vallecas en que veia com havia de sumar gairebé 9 de 9 en els darrers tres partits per assolir la permanència i que ho va aconseguir amb Nano Rivas a la banqueta. Això, és el que destaca Mossa, aquest esperit competitiu i l´ajuda de Rivas en el tram final de la lliga.

Mossa, diu que cal reflexionar en tot el que ha passat i que ha estat una lliga en que han aprés molt. El jugador assegura que després d´un inici molt per sota del nivell exigit, tothom va acabar donant el millor d´ell.

Segons informa avui el Diari Més, el Nàstic podria estar interessat en el lateral tarragoní Edu Campabadal. El fins ara jugador del Mallorca finalitza contracte amb els illencs i amb el descens a la 2ªB ja ha fet saber que no continuarà al Mallorca en el projecte en la tercera categoria del futbol que podria dirigir des de la banqueta Vicente Moreno, el més ben col·locat i preferit del club mallorquinista.