El Nàstic de Tarragona suma uns 3.000 abonats, entre renovacions i noves altes, amb la campanya #TocaNàstic, que ha engegat aquest estiu. El responsable de l’Àrea de Negoci del club, José Andreu, ha destacat la bona relació entre jugadors i part administrativa. “Ens encanta que vulguin participar perquè són ells els més adients per explicar la campanya i crear un missatge perquè la gent se sumi al projecte”, ha dit Andreu.

En una trobada amb Tarragona Ràdio on també ha participat el jugador Javi Bonilla, s’ha destacat la bona imatge que està deixant el Nàstic aquesta pretemporada. “Hem d’aprofitar que tenim un estadi gran per poder aplegar 4 o 5.000 persones“, ha afegit el responsable de l’Àrea de Negoci.

Objectiu: 6.000 socis i camp ple

Tant Bonilla com Andreu han volgut marcar la xifra de 6.000 socis com a repte. El jugador ha mostrat l’esperança de poder comptar amb l’afició per “una temporada competitiva però on nosaltres serem molt forts”. L’objectiu és pujar a Segona Divisió i “això no només ho fan els jugadors o els tècnics, ho aconsegueix també l’afició”, ha acabat dient José Andreu.

Entrevista

La renovació o les altes es poden tramitar des de la pàgina web o, de manera presencial, a les oficines de la botiga del Nàstic, a l’Avinguda Catalunya.