En vòlei el Sant Pere i Sant Pau, continua sense aixecar cap i ve de perdre a la pista del Melilla per 3 sets a 0.
Sis derrotes en sis jornades, és el bagatge dels cooperativistes que no acaben d´adaptar-se a una categoria molt competida, com és la Superlliga.
Els vermell van caure aquest dissabte a la pista de la Ciutat Autònoma per 3 sets a 0 amb parcials de 25-10, 25-20 i 25-20.
El tècnic del Sant Pere i Sant Pau Vlado Stevovski, diu que no té cap retret cap als seus jugadors. Diu que la competició és molt exigent i que continuen treballant per ser més competitius.
El Sant Pere i Sant Pau és cuer de la categoria on només ha guanyat un set i n’ha perdut divuit. El proper cap de setmana rebran a l´Illa Grau de Castelló.