Tarragona Restaurant Wine supera les expectatives de l’anterior edició. A falta d’un dia perquè acabi la campanya, alguns dels 20 restaurants que hi prenen part ja han superat el milers de menús servits.

Els promotors de la iniciativa asseguren que davant l’èxit d’aquesta segona edició, se’n podria organitzar un altra de cara a la propera tardor.

Tot i que la campanya finalitza aquest divendres, alguns dels restaurants ja han manifestat la voluntat d’allargar la iniciativa durant tot el cap de setmana.

Així ho han anunciat aquest dimecres des de la Cambra de Comerç de Tarragona que juntament amb Makro lideren la iniciativa. Rafael Pérez, gerent de Makro, diu que la campanya ha estat molt ben acollida pels clients dels restaurants i ha servit per promocionar els bons vins del territori.

Una vintena d’establiments i 13 vins i caves de diverses DO del territori prenen part en la iniciativa. La majoria dels restaurants es troben a la ciutat de Tarragona però també n’hi ha d’altres municipis.

Ofereixen menús a un preu únic de 17 euros. Aquests plats es presenten acompanyats per vins de qualitat, de 13 cellers del territori, a un preu únic de 1,90 euros per consumició.