Prop de 140 persones crearan projectes al voltant de la gamificació en una nova edició de la Hackathon.
La capsa de música de l’espai Tabacalera acollirà, aquest cap de setmana, la segona edició d’una trobada que agrupa programadors, emprenedors, dissenyadors i, com a novetat, experts en altres disciplines com la psicologia o l’educació. Durant 36 hores ininterrompudes aportaran idees i coneixements que després es convertiran en projectes o aplicacions. El tema central serà la gamificació, és a dir, utilitzar mecàniques de jocs conegudes per tal d’encoratjar als usuaris o treballadors a utilitzar un producte o servei. Els projectes hauran de partir de la base dels jocs socials, on es fomenta la interacció entre els participants amb valors com la competitivitat o la cooperació.
La trobada tindrà lloc tant dissabte com diumenge.
L’Enginyer en telecomunicacions d’Ilustrum, Albert Abelló, destaca que aquesta segona edició de la Hackathon comptarà amb nombrosos experts del món dels jocs socials que servirán d’exemple per als participants.
Precisament, aquest dimarts Abelló ha dirigit una sessió divulgativa prèvia a la trobada en la que s’han abordat les estratègies de gamificació i captació d’usuaris en jocs socials.