Parc Central tanca l’any amb l’arribada de Casa del Llibre, la consolidació de la joieria Fina Garcia, l’ampliació de Bob Boutique i la reforma d’H&M.
El centre comercial fa un salt en la diversificació de la seva oferta comercial amb l’arribada de Casa del Llibre, que ha inaugurat la botiga aquest dijous, 12 de desembre. La cadena de llibreries més gran d’Espanya ha apostat per Tarragona. Es tracta d’un espai de més de 150 m2.
A aquesta obertura, se suma també la inauguració de la joieria Fina Garcia, que després del seu positiu pas per Parc Central amb un estand, ha decidit assentar-se definitivament al centre comercial amb un local.
Una altra de les novetats que presenta el centre comercial en aquest tancament d’any és la pròxima obertura de la cadena Bob Boutique. La marca de venda de producte professional de perruqueria ha decidit passar al següent nivell, ampliant espai i serveis a Parc Central. Així, a més del punt de venda de productes per a la cura i tractament dels cabells, inclou un saló propi de perruqueria.
Per la seva part, H&M ha presentat el seu nou concepte de botiga a Parc Central, després d’una reforma de gran magnitud que ha abastat les 3 plantes que ocupa la marca.
La marca ha introduït nous serveis com el “Click & Collect” o el “self checking”. Per això, ha instal·lat taquilles per a les recollides en línia i devolucions i també s’han posat en marxa múltiples caixers d’autopagament.
El gerent de Parc Central, Francisco Lambea, ha mostrat la seva satisfacció “en veure com marques líders reconeixen el potencial del centre comercial per posicionar-se al mercat i connectar amb la seva clientela’
En total, el centre comercial suma actualment més de 100 operadors de marques capdavanteres procedents del sector de la moda, els complements, la cultura, el benestar, la gastronomia, la decoració i l’oci, distribuïdes al llarg de 35.000 m2
.