El nou espai barcelonista, ubicat a la planta 0, compta amb 147 m2 de superfície i manté una estètica continuista de les botigues repartides per Catalunya i les Balears.
Els visitants trobaran en aquest establiment una experiència blaugrana, única i immersiva, on es combinen elements innovadors i aspectes característics de la tradició del Club. Entre els productes disponibles a la nova Barça Store, els aficionats trobaran les equipacions de la temporada 2022/2023 i col·leccions del FC Barcelona, a més de propostes streetwear per a totes les edats.

A més d’aquesta inauguració, el Centre Comercial ha introduït nous i importants operadors de moda com JOTT, la marca de les famoses jaquetes de plomissol ultralleugeres, situada en un passadís lateral de la planta 0, i Scalpers, la firma de moda masculina i femenina, que s’inaugurarà properament a la plaça central.
El gerent de Parc Central, Francisco Lambea, apunta que “el centre comercial està vivint en el seu 25è aniversari un interessant moment en què marques tan simbòliques com és el cas de Barça o firmes amb gran presència a nivell internacional com JOTT o Scalpers aposten per establir-se a les instal·lacions.
Lambea afegeix que “després de 25 anys de recorregut, Parc Central gaudeix d ́una molt bona salut”, sumant més de 100 operadors de marques capdavanteres i actuals, procedents del sector de la moda, la gastronomia, la llar, la decoració, l’entreteniment i el lleure, distribuïdes al llarg de 35.000 m2.