Parc Central se suma al Dia Mundial de l’Alzheimer substituint la cartelleria habitual per missatges de sensibilització. Sota el títol “Imagina’t quedar-te
en blanc”, el centre comercial engega una campanya que preveu arribar a més de 150.000 persones en una setmana.
Es modificarà tota la cartelleria del centre durant aquesta setmana i substituir-la per missatges de sensibilització
que es relacionen amb la realitat d’aquesta malaltia.
L’objectiu és conscienciar sobre la importància de la detecció, la prevenció i la recerca d’aquesta
malaltia i alguns dels seus símptomes comuns que afecten la memòria, l’orientació o la planificació de tasques.
l’acció es desenvoluparà també a les plataformes en línia de Parc Central.
Paral·lelament, el centre comercial també col·labora amb
el festival “Un dia per recordar”, que es durà a terme aquest dimecres coincidint amb el dia mundial de la malaltia i està organitzat pel Centre Terapèutic per a l’Alzheimer i la Unitat de la Memòria de l’Associació d’Alzheimer i Altres Trastorns Neurocognitius Reus i Baix Camp.