L’acord, que és per a les properes tres temporades, contempla la presència de la imatge de l’operadora de telecomunicacions catalana en la samarreta de l’equip de futbol tarragoní, que competeix en el Grup 1 de la Primera Federación Versus e-Learning.
– Parlem i Nàstic, que comparteixen valors de proximitat, treball en equip i arrelament al territori, confien que aquesta aliança suposi un recolzament mutu per esdevenir el partner oficial de telecomunicacions del club.
– El patrocini inclou també la presència de Parlem Telecom al Nou Estadi Costa Daurada i a les instal·lacions del Gimnàstic de Tarragona, així com a les comunicacions del club.
Parlem Telecom, l’operadora de telecomunicacions de referència a Catalunya, es converteix en el patrocinador principal del Gimnàstic de Tarragona, un dels clubs de futbol amb més història i tradició del país, per a la temporada actual (2024-2025) i per a les dues properes (2025-2026, 2026-2027). Aquest patrocini és un nou pas endavant del Grup Parlem en la seva aposta per l’esport català, que va més enllà purament de les victòries o derrotes, sinó en compartir projectes arrelats al territori amb un mateix nivell d’ambició de crear empreses i equips líders en els seus àmbits.
Amb aquesta col·laboració, Parlem Telecom reafirma el seu compromís amb el projecte a mig termini del Nàstic, apostant per un club amb un gran arrelament social a la província. “Tal com vam fer amb el Girona FC quan vam creure en ells a la Segona Divisió, ara estem convençuts que veurem aviat el Nàstic competint de nou a la Segona Divisió i, en un futur, a la Primera Divisió”, afirma Xavier Capellades, CEO de Parlem Telecom.
L’acord, que s’ha signat aquesta mateixa setmana, contempla la presència de la imatge de l’operadora de telecomunicacions catalana en la part davantera de la samarreta de l’equip tarragoní, que competeix al Grup 1 de la Primera Federació Versus e-Learning, la tercera categoria del futbol masculí d’Espanya. De fet, en la jornada de demà dissabte, en la qual el Nàstic juga a casa contra el SD Tarazona, ja serà visible el nou patrocini.
La imatge de l’empresa de telecomunicacions catalana també estarà present al Nou Estadi Costa Daurada, a les instal·lacions esportives i a les comunicacions del Nàstic i a diversos entorns digitals i físics.
Parlem es converteix també en partner de telecomunicacions oficial del Nàstic, oferint els seus serveis al club.
Declaracions oficials: Xavier Capellades, CEO de Parlem Telecom, ha destacat la importància d’aquesta col·laboració: “El nostre compromís amb l’esport català va molt més enllà del suport econòmic. Compartim amb el Nàstic la voluntat de créixer junts, basant-nos en valors que ens defineixen com a empresa i com a comunitat. La nostra aposta pel club, ara que competeix a la Primera RFEF, és ferma i de futur, perquè sabem que el seu lloc és a les màximes categories del futbol espanyol. A més, la nostra voluntat és fer créixer la nostra presència a la província de Tarragona, un territori estratègic per a nosaltres, i consolidar-nos com l’operadora de referència d’aquestes comarques.”
Declaracions oficials: Lluís Fàbregas, president executiu del Gimnàstic de Tarragona, SAD, ha destacat la importància d’aquest nou acord: “L’entesa amb Parlem Telecom ha estat molt ràpida i des de l’entitat ens mostrem molt satisfets que una empresa del territori hagi volgut sumar-se al nostre projecte amb aquesta vitalitat i compromís. Crec que durant aquests propers tres anys, la part frontal de la nostra samarreta, entre d’altres d’actius, també identificarà a tots els nastiquers”