PortAventura espera tancar una temporada de rècord amb prop de 5,4 milions de visitants. En bona part és fruit del resultat de la feina que s’està fent per allargar els períodes d’obertura i assolir el repte final que és funcionar els 365 dies l’any.
Halloween és un dels ganxos més potents de PortAventura per atreure visitants més enllà dels mesos d’estiu, que són els de major afluència al parc temàtic. I cada cop va millor, segons els seus responsables, que han explicat que durant les dues primeres setmanes d’octubre han rebut un 25% més de clients que l’any passat, que ja va ser de rècord. Obrir els 365 dies és el gran objectiu i cada cop està més a prop, i ho demostren amb apostes com la de Carnaval, que es consolidarà aquest 2024 després de rebre 120.000 visitants durant la primera edició, molt per sobre del que preveien.
David Garcia, director general de PortAventura, explica que creixen, però de manera sostenible, amb accions com, per exemple, no tancar entre setmana durant el novembre, per primer cop.
Garcia ha assegurat que els possibles nous accionistes de PortAventura mantindran el pla d’inversions previst pels propers anys. D’altra banda ha titllat «d’oportunitat» per al territori el projecte de Hard Rock.