PortAventura World torna a celebrar el seu particular Nadal.
El resort es converteix en un espai màgic, ple de personatges i amb espectacles especials per gaudir en família. Del 18 de novembre al 7 de gener, PortAventura World oferirà una àmplia proposta d’activitats i espectacles, repartits per totes les àrees temàtiques del parc, que afloraran l’esperit nadalenc de petits i grans.
Aquesta edició, que s’estendrà durant 51 dies, comptarà amb la participació de 160 artistes. A més, aquest any, es representarà de nou un dels espectacles més ben valorats pels visitants, ‘Cuento de Navidad’, un show acrobàtic sobre gel, en el que campions de patinatge artístic mundials narren sobre la pista la història del Nadal.
A més, al llarg d’aquests dies, se celebraran també espectacles itinerants que se sumaran als ja habituals de les diferents àrees del parc.
El 5 de gener el parc organitzarà la seva ‘Cavalcada dels Reis Mags’, en la que els personatges més representatius d’aquesta època de l’any recorreran l’avinguda principal del parc en una desfilada màgica.
Com a part del compromís de PortAventura World amb el planeta, tots els arbres de Nadal que decoraran el parc al llarg d’aquestes dates són reutilitzables,
contribuint així, entre altres beneficis, a reduir la generació de residus. A més, s’utilitzarà il·luminació led, de baix consum i màxima eficiència.
PortAventura World celebra un any més el seu Nadal amb un espectacle únic al país
Del 18 de novembre al 7 de gener, el resort celebra una nova edició del seu Nadal, amb més de 160 artistes i nous espectacles
![](https://www.tarragonaradio.cat/wp-content/uploads/2023/11/PortAventura-World_Navidad-2023_1-1200x768.jpg)