PortAventura World donarà el tret de la seva nova edició de Halloween aquest dissabte 23 de setembre, en una campanya que s’allargarà fins al 12 de novembre. La temporada durarà més de 50 dies, amb l’objectiu de desestacionalitzar el turisme de la zona.
Els amants del terror i l’adrenalina trobaran a la nova edició de Halloween diverses novetats respecte a anys anteriors. A més, s’han dissenyat nous espectacles i la tematització de tot el parc. El públic podrà recórrer 6 passatges del terror i una nova scare zone: ‘La Maledicció de l’Emperador’. Es tracta d´un emocionant recorregut a l´aire lliure per la Xina Baixa, des de la sortida del món de Polynesia fins al teatre Temple Magic. És d’accés lliure i comptarà amb 20 personatges terrorífics que buscaran la interactivitat amb el visitant els caps de setmana, festius i dies més assenyalats de la temporada. Els més porucs podran
escollir un recorregut alternatiu a través de Sèsam Aventura.

La programació oferirà prop de 2.500 hores de xous i comptarà amb la participació de 220 actors. El director general de PortAventura World, David García Blancas, diu que aposten per una de les coses que millor saben fer: el mític Halloween. L’objectiu és fins i tot superar, el rècord d’ingressos i visitants, que l’any passat es van situar en més de 650 mil persones. Així mateix, els visitants podran tornar a viure els passatges emblemàtics del terror ‘La Isla Maldita’, el recorregut del qual s’endinsa a PortAventura Caribe Aquatic Park; ‘REC
Experience’, a Polynesia; ‘Horror in Texas’, a Far West; Truc o tracte”, a la Xina, i ‘Apocalipsi Maya’ i ‘La Muerte Viva’, a Mèxic.
També podran gaudir d’espectacles com ‘Halloween Factory’, que es representarà al Gran Teatre Imperial de la Xina; ‘Bang Bang Halloween’, ambientat al llunyà oest i per a tota la família; ‘Vampires’, una mestra mestra d’humor i terror; ‘Horror al llac’, que
omplirà de misteri el llac de Mediterrània, o ‘El Dia dels Morts’, un homenatge a la tradicional festa de Mèxic. Per als més petits, ‘Ja és Halloween a Sèsam Aventura’ oferirà la cara més divertida i familiar de la festa de Halloween. A més, les nits seran molt especials amb la gran desfilada ‘Halloween Parade’ i es desenvoluparan espectacles itinerants i animació de carrer amb 26 personatges cèlebres que recorreran el parc durant tot el dia.