Periodistes, autoritats i societat civil van omplir de gom a gom el Jardí del Cafè Metropol amb motiu de la presentació de la nova etapa del ‘Fet a Tarragona’.

Ahir a la tarda es donava a conèixer el primer número de la revista, una publicació que neix amb l’objectiu d’explicar el que passa a la ciutat a partir dels testimonis dels protagonistes.

Després de mesos a la xarxa, el ‘Fet a Tarragona‘ també surt en paper. Es publicarà cada dos mesos amb l’objectiu d’oferir un producte únic i de qualitat, i amb un disseny modern i atrevit. Segons el seu director, Ricard Lahoz, posaran especial cura per la fotografia i la imatge i uns continguts propis i exclusius, 100% tarragonins.

L’equip està integrat per periodistes amb una àmplia i variada trajectòria professional, alguns d’ells vinculada a Tarragona Ràdio.

El ‘Fet a Tarragona’ va néixer l’octubre de l’any passat de la mà de Ricard Lahoz i Josep Ardila.