La confecció del segon equip del club (que competirà a Copa Catalunya) comença amb la continuïtat de quatre jugadors de la base, jugadors que l’any passat jugaven a la categoria de Junior Preferent A.
El primer, Ferran Canals es tracta d’un jugador versàtil que pot ocupar posicions exteriors i alternar amb la posició de aler pívot. Al seu costat, Pau Forniés es tracta d’un base amb gran esperit de sacrifici i bon director de joc. El tercer, Ander García es tracta d’un aler alt que pot ocupar també tant posicions exteriors com interiors i per últim Miquel Femenia, un jugador que pot ocupar qualsevol posició de la pista.
El coordinador de la base José Ramírez ha explicat la filosofia que es té enguany amb aquest equip.
Aquestes quatre renovacions continuen amb la línia del club d’apostar pels joves talents de la base i el seu desenvolupament.
El que és una incognita és qui serà el futur entrenador d’ aquest equip