La Via T i Botiguers de Tarragona han mantingut converses de cara a una possible fusió, que podria arribar l’any vinent.

D’aquesta manera, els establiments del centre i dels barris podran impulsar campanyes i promocions de manera conjunta i coordinada, però mantenint les particularitats de cada zona.

En aquesta mateixa línia treballa l’Ajuntament de Tarragona, que aposta per un major consens entre les associacions de comerciants per enfortir el sector.

La regidora de Comerç, Patricia Anton, admet que fa mesos que es treballa en aquest sentit. L’Ajuntament es posa a disposició de les entitats per si necessiten assessorament o recursos tècnics que l’administració pugui aportar. Anton destaca que així podran arribar més recursos. 

Aquest dijous, Botiguers de Tarragona, els comerciants de Torreforta, Sant Pere i Sant Pau i la Part Alta han presentat la campanya de Nadal. Tindrà lloc del 2 de desembre al 5 de gener. Cada establiment, uns 250 en total, repartirà 200 burlletes entre els clients, que optaran a 15 escapades de cap de setmana en hotels de la demarcació.

Carlos Legaz és el president dels comerciants de Torreforta. 

El 14 de desembre, Botiguers de Tarragona organitza una festa solidària a Cronista Sessé. Els beneficis aniran a parar a la Marató de TV3.