El Museu d’Art Modern de la Diputació i la Universitat Rovira i Virgili trebaleln
en un projecte per millorar l’accessibilitat cognitiva dels espais
públics.
El Servei Pedagògic del Museu ha participat en la coordinació de les diferents etapes del projecte, protagonitzat per alumnes amb discapacitat intel·lectual
del programa INSERLAB de la URV.
Els estudiants han presentat aquest dilluns l’informe d’accessibilitat que ha elaborat després d’estudiar les instal·lacions d’aquest equipament cultural.
L’activitat s’emmarca en el projecte de col·laboració que han dut a terme durant el curs 2020-21
amb l’objectiu de millorar l’accessibilitat cognitiva dels espais públics per tal d’adaptar-los a les persones amb discapacitat intel·lectual.
9 alumnes han explorat durant diverses setmanes les instal·lacions del Museu d’Art Modern per estudiar-ne l’accessibilitat dels espais i de les obres d’art. El Servei Pedagògic del Museu ha coordinat les diferents etapes del projecte d’estudi, que també ha inclòs la creació de material divulgatiu en Lectura Fàcil sobre les obres d’art del Museu.