Junts aconsegueix un acord amb el govern per implementar el pla d’acció contra el soroll 2024-2029. D’aquesta manera, el grup ha retirat la moció sobre aquest tema i que havia de passar pel ple d’aquest divendres.
Segons Junts per Catalunya la implementació del pla d’acció contra el soroll respon a la necessitat urgent de millorar la qualitat de vida dels ciutadans i reduir la contaminació acústica als punts més conflictius de la ciutat. Ho explica el conseller Pep Manresa.
A més, segons informa la formació, s’ha confirmat que els estudis acústics sobre aquestes zones estan a punt de veure la llum, fet que permetrà aplicar solucions concretes i eficaces a curt termini.
La moció ha quedat retirada de l’ordre del dia com també una del PSC per a canviar el nom del tram de la T-11 entre Tarragona i Reus com a Gran Via Metropolitana del Camp de Tarragona.
- Estem a Primera Fila amb ÑEKÜ
- Ercros preveu reduir més d’un 50% les emissions de les dues plantes de Tarragona amb els 14,6 milions del PERTE
- Més de 5.000 joves visiten la Fira Camins d’FP Cromàtika 2025
- Tarragona amb el Tennis Taula estatal durant els propers 10 dies
- Els veïns de la Part Alta reben l’aval del ple a les seves demandes sobre l’aparcament