S’anomena Què de Què i és el nou magazine de Tarragona Ràdio. El nou producte matinal de l’emissora pública de referència té l’objectiu de donar respostes universals a preguntes universals. S’emetrà de dilluns a divendres d’11 a 13.00 hores i els seus continguts estaran disponibles al portal a la carta i a la pàgina web. “És un programa àgil, distret i amb moltes veus, que vol captar el pols cultural i d’activitat de la ciutat”, assegura la periodista Núria Cartañà, qui liderarà aquest espai acompanyada del periodista Andrés Tejedera.

Hi haurà temps pels consultoris de salut, lletres, economia o cuina, però sempre serà la cultura el pal de paller. Les seccions de l’antic Mig Matí es reformulen, però continuarà la col·laboració amb l’Escola de Lletres o la Biblioteca, entre altres. Tampoc no podran faltar les novetats del teatre tarragoní, sempre amb l’última hora de la Sala Trono i les seves produccions, així com les obres del Magatzem o el Teatre Tarragona.

“És un programa dinàmic, amb més convidats i més producció”, explica Cartañà. Tejedera, que s’estrena en el format magazine a Tarragona Ràdio després d’una llarga trajectòria als Informatius, entoma aquesta etapa com un “repte”. “És una responsabilitat, però estic segur que farem entrevistes divertides. Nosaltres sempre tenim un somriure a la boca”, recalca Tejedera. Tots dos asseguren formar “un bon tàndem”.

Els oients, un pilar fonamental del ‘Què de Què’

Una altra de les novetats que presenta el ‘Què de Què’ és l’obertura cap als oients i l’audiència. Per mitjans clàssics com el telèfon, però també a través de WhatsApp amb el número 659 16 93 43 i les xarxes socials, els oients podran participar obertament en el programa formulant preguntes o debatint sobre els aspectes que es tractin. “La nostra intenció és estar a prop de l’oient”, recalquen Cartañà i Tejedera.