L’AV Zona Esporitva de Campclar presenta el projecte ‘Anella Mediterrània Park’, una gran zona al voltant d’un parc públic perquè tothom pugui practicar activitats culturals, esportives, de lleure, sortides i vinculat a l’Anella Verda.
El 13 de juny se celebra el ‘Diumenge Solidari’ al Mercat de Bonavista. Un matí d’activitats i espectacles solidaris amb cinc entitats. Visita al barri Buenos Aires, al nord de Bonavista, per conèixer quines són les demandes dels seus veïns.

The maximum number of views of this element is reached.
Please contact the webmaster to enable unlimited views.

 Imatge d’un parc caní amb zona d’agility, una de les parts incloses al projecte ‘Anella Mediterrània Park’ (Cedida)
Representants veïnals i municipals visitant el solar que acollirà la zona infantil del barri de Buenos Aires de Bonavista (FAVT)
Foto de grup amb membres de les entitats beneficiàries del ‘Diumenge Solidari’, que organitza la FAVT al Mercat de Bonavista (FAVT)