Restaurants, hotels i cellers de la demarcació subhasten experiències en favor dels nens ucraïnesos refugiats.
La iniciativa l’ha posat en marxa l’empresa tarragonina My VIP Experience amb la col·laboració del Consolat General d’Ucraïna a Barcelona.
Els productes han estat donats desinteressadament per xefs, cellers, hotelers i restaurants de la demarcació.
De fet, el projecte ja compta amb més d’una vintena d’experiències exclusives, productes de sèries limitades, menús especials o escapades inoblidables. Entre els donants, destaquen 12 restaurants amb estrella Michelin i 7 amb sols Repsol. Els donants han posat un preu de sortida concret a les experiències i els interessats hauran d’aportar mitjançant licitacions online. La recaptació es destinarà a cobrir les necessitats bàsiques dels nens ucraïnesos refugiats com educació, roba o menjar.
En una entrevista a Tarragona Ràdio, el CEO de l’empresa My VIP Experience, Carlos Sánchez, assegura que el desig de l’activitat és que els nens refugiats puguin passar el millor Nadal possible tot i la situació amb la que conviuen.

El projecte funcionarà fins el 30 de desembre i s’hi pot aportar al web myvipexperience.com. Els organitzadors esperen aconseguir uns 5.000 euros de recaptació.