L’exfutbolista del Nàstic Roger Bonet celebra l’ ascens a la primera diviso de Finlàndia amb l’ equip del KT Pkotka.

Ha estat després d’ una temporada molt dura i en una situació limit on fins i tot es va estar a punt de desaparèixer.

La culminació amb l’ èxit es va donar dissabte amb una victòria agònica per 2 a 3 davant el FF Jaro.

El vallenc ha estat un dels pilars de l’ equip. Ha jugat 20 dels 22 partits i 6 de Copa. Van quedar segons a la competició domestica i en els play off contra el penúltim de primera el van acabar guanyant .

El futbolista a marcat 2 gols en els minuts disputats. En declaracions a Tarragona Ràdio diu que és un somni fet realitat, està content de la contribució que ha tingut en l’ equip. Diu que dissabte no l’ oblidarà mai i macarà la seva carrera.

Bonet, destaca el paper de tots els actors que giren al voltant del club i que s’ hagi superat cada una de les adversitats, sobre tot cap a inicis quan la situació amb la Covid que també va alterar el dia a dia del club .

Capítol a banda ha tingut cap a l’ afició i el seu incondicional suport dins i fora.

Un cop acabada la temporada Bonet te previst tornar a casa. Te l’ intenció de poder renovar i jugar a la primera divisió de Finlàndia

Roger Bonet ‘Ruxi’