Hem visitat el consolat del Marroc a Tarragona, situat a la primera rotonda pujant cap a Sescelades, a Sant Pere i Sant Pau.
La comunitat de marroquins que viuen al territori també s’adapten a la situació provocada per la pandèmia, com també els tràmits al consolat.
A més, aquests dies la comunitat musulmana celebra el ramadà, que comporta rituals religiosos que s’allarguen fins a altes hores de la nit. Com afecta el Toc de Queda nocturn a aquesta situació? I l’aixecament del confinament comarcal, dilluns?
Estan pendents de les mesures que es vagin decretant per part dels dos països pel que fa a l’obertura de fronteres. I és que amb l’arribada de l’estiu, molts aprofiten per visitar les seves famílies, l’any passat l’operació va coincidir amb el confinament, i es va fer via marítima des de França. Parlem amb la cònsol per Tarragona, Lleida i l’Aragó, Saloua Bichri

Saloua Bichri, cònsol per Tarragona, Lleida i lâ??Aragó