Les exposicions «Talent Latent, Thinking About [Photography] i Scan Photobooks» donaran el tret de sortida a la setena edició del Festival Internacional de Fotografia SCAN a Tarragona.

La inauguració es fa a l’espai expositiu Tinglado 2 al Port de Tarragona, aquest dimecres a les 19.30h.

El comissari de l’exposició Talent Latent, Sema d’Acosta, explica que la importància d’aquest projecte és que l’espectador profunditzi en cada fotografia. 

Entre les exposicions d’enguany destaquen Full Contact una trobada internacional entre comissaris i artistes; diverses exposicions a la Fundació Fòrum o al Museu d’Art Modern, entre d’altres espais; jornades de reflexió a l’Escola d’Art i Disseny i moltes més activitats en diferents espais de la ciutat.

La novetat d’enguany és Petit Scan, una secció amb l’objectiu d’apropar la fotografia als infants.

Scan Tarragona és un festival de referència organitzat per l’Ajuntament, la Generalitat i la Fundació Fòrum per la Fotografia. És de caràcter internacional i promou la fotografia com a mitjà d’expressió. El director tècnic d’SCAN, Jesús Vilamajó explica que serveix per donar una oportunitat als nous artistes vinculats al món de la imatge.

El festival finalitzarà el 9 de desembre. Durant aquests dos mesos, Tarragona s’omplirà d’art i fotografies gràcies als més de 120 artistes d’arreu del món que participen a SCAN Tarragona.