El Patronat Municipal de Turisme farà bandera del SEAT Tarraco per promocionar internacionalment el patrimoni romà de la ciutat.
Els responsable de l’ens diuen que serà un element clau a partir d’ara per portar la marca Tarragona arreu del món i projectar el municipi com a destí turístic.
La consellera municipal de Turisme i presidenta del Patronat, Inmaculada Rodríguez, explica que estan molt orgullosos d’una fita històrica i que representarà una oportunitat única per la ciutat, a més a un cost molt baix. Rodríguez sosté que ara cal saber aprofitar l’aposta de SEAT i fer-ne bandera. Diu que el nom té molta força i que el fet que remeti directament al patrimoni romà pot fer que molta gent s’interessi per Tarragona.
Des de SEAT, el gerent de l’empresa comercialitzadora a Tarragona, Josep Maria Barberà, ha explicat aquest dimarts a Tarragona Ràdio que encara no som prou conscients de la repercussió promocional que tindrà a nivell internacional el nom de Tarraco. Diu que, a més, el topònim reflecteix els valors de la marca amb les vinculacions amb el Mediterrani i amb una ciutat Imperial.
Probablement el nou model Seat Tarraco es presentarà després de l’estiu per posar-se a la venda abans que acabi l’any.