La segona setmana de la cinquena edició del Festival Internacional de Fotografia SCAN arrenca aquest dimarts amb noves exposicions i activitats.
Els Serveis Territorials de Cultura a Tarragona de la Generalitat de Catalunya acolliran, des d’aquest dimarts a les set de la tarda, una mostra dels alumnes de l’Escola d’Art i Disseny. Transitant per l’Ombra pretén ser un repàs a diversos espais on la degradació i la decadència prenen el protagonisme.
Una hora més tard, a les vuit del vespre, l’artista local Ram(on) Giner inaugura Ídem, una proposta que
relaciona diverses realitats en diferents espais fins a crear duets gràfics ficticis. La mostra serà a l’Espai Turisme del Carrer Major.
Dimecres, serà el torn de Lluc Queralt amb Rodant, un viatge pel món quotidià a través d’imatges contemporànies en blanc i negre, que quedarà inaugurada a l’estació d’autobusos de Tarragona.
Aquesta setmana també serà el torn del Full Contact, un punt de trobada entre fotògrafs emergents i professionals del sector.