Segueix la tendència a la baixa pel que fa a delictes a la ciutat de Tarragona.

En els darrers cinc anys la davallada ha estat superior al 16%. I és que si al 2010 n’hi va haver 1.020 al cap de l’any, durant el darrer se n’han produït 853.

Així s’ha posat de manifest a la Junta Local de Seguretat, la primera de Pau Pérez des que és tinent d’alcalde de Seguretat Ciutadana.

Afirma que la millora de les xifres de criminalitat demostren que Tarragona és una localitat segura perquè en la majoria de fets delictius està per sota de la mitjana respecte a altres ciutats de la seva mida. S’ha posat de manifest la disminució en el número de robatoris al voltant del mercadet de Bonavista, gràcies al dispositiu activat.

També hi ha menys robatoris amb violència a l’interior d’habitatges.

Entre el gener i l’agost s’han produït 720 accidents de trànsit al terme municipal i més del 80% han acabat amb danys materials. Només un 1,5% han provocat ferits greus. El tinent d’alcalde de Seguretat Ciutadana ha recordat que aquest any es va produir un atropellament mortal d’un vianant en un pas no habilitat, un fet que feia dos anys que no es produïa. En total, 58 persones han estat atropellades durant el 2015.

La col·laboració amb altres cossos ha estat de 2.210 serveis, un 10% més respecte a l’any anterior.