Prop d’una quarantena de comerços de la ciutat participaran en la campanya “Castaween” de la Via T on hi prenen part, també, l’acadèmia Bill’s English School, l’Ajuntament de Tarragona i la cambra de Comerç.
L’aprenentatge de l’anglès, una gimcana infantil i el “main meeting” són algunes de les activitats previstes en una campanya dirigida a incrementar el volum de vendes de les botigues de proximitat i fidelitzar els clients durant la setmana de Tot Sants.
Cada establiment decidirà cinc productes estrelles que estaran d’oferta i s’exposaran a través dels mitjans digitals. El vicepresident de la Via-T, Melcior Bustos, ha explicat que és la primera vegada que es duu a terme aquesta campanya temàtica i que volen crear fidelitat amb els compradors.
A més, s’organitzarà una gimkana per als més petits que hauran de fer un recorregut per les botigues i contesta diferents preguntes en anglès. Hi haurà premis especials per als que omplin les butlletes de manera correcta. Es regalaran cursos d’anglès, postres o una capsa de panellets.
El 28 d’octubre es durà a terme a la rambla Nova el ‘main meeting’ amb una minidisco i activitats lúdic i festives.
Hi participen 37 comerços.