Posicionar la marca Tarragona a Madrid i a la resta de Catalunya. És un dels grans reptes de la ciutat de cara a desestacionalitzar els fluxos turístics i que arribin visitants de proximitat durant tot l’any. Aquest mes de desembre les accions de promoció arribaran al metro i als carrers de la capital de l’Estat.
Tarragona Turisme dona el tret de sortida a la campanya d’hivern amb una nova imatge i un nou eslògan -«Tarragona, emoció mediterrània»- que apel·len a les emocions del visitant. Es ven la ciutat en clau patrimonial però també des del punt de vista cultural, per l’entorn natural, l’essència marinera i a través de la gastronomia. Les primeres accions començaran aquesta setmana i s’allargaran durant el mes de desembre, amb una important presència a Madrid.
L’alcalde i conseller de Turisme, Pau Ricomà, explica que es vol captar el turisme de llarga estada i el de city break, és a dir, aquells visitants de proximitat que poden venir a Tarragona el cap de setmana durant tot l’any. Tarragona posa el focus en el turista madrileny, que en dues hores i mitja pot arribar en AVE a la ciutat.
Es pretén posicionar la marca Tarragona a Madrid i Catalunya com a mercats prioritaris, especialment en èpoques de l’any més enllà de l’estiu. Per això s’ha contractat suports publicitaris exteriors situats en centres comercials, cinemes, carrers en zones comercials i el Metro a la ciutat de Madrid. A Catalunya, la campanya incidirà en la publicitat mitjançant diferents suports, com també la ràdio i les xarxes socials. La inversió total de la campanya és 66.700 euros.